За підсумками другого вікенду кінопрокату, з 19 по 22 жовтня 2017 року, «Сторожову заставу» Юрія Ковальова подивилися 55 тис. 945 глядачів.
Кількість екранів, на яких демонстрували стрічку, у порівнянні з дебютним вікендом, з 12 по 15 жовтня 2017 року, зросла із 209 до 216.
Збори склали 3 млн. 921 тис. 691 грн. Падіння зборів становило 38%, що є вельми непоганим показником, який – так сам як і зростання кількості екранів — засвідчує наявність стійкого інтересу до стрічки глядачів.
В середньому збори з одного екрану впали із 30 тис. 303 грн. до 18 тис. 156 грн.
Середня кількість глядачів на екран впала з 408 до 259.
Середня ціна квитка зменшилася з 74 грн. до 70 грн.
За підсумками одинадцяти днів кінопрокату «Сторожову заставу» подивилися 180 тис. 117 глядачів. Збори склали 12 млн. 992 тис. 904 грн.
Нагадаю, що за підсумками першого вікенду кінопрокату «Сторожової застави» голова Державного агентства України з питань кіно Пилип Іллєнко відзначив, що отримати кращі результати українському фільму завадило рішення кінотеатрів надати значно більшу кількість сеансів американській прем’єрі того ж тижня – стрічці «Баррі Сіл: Король контрабанди» Дага Лаймана.
У другий вікенд, з 19 по 22 жовтня 2017 року, «Баррі Сіл: Король контрабанди» також подивилися більше глядачів, аніж «Сторожову заставу» – 59 тис. 159 глядачів.
Збори фільму склали 4 млн. 883 тис. 900 грн.
Одначе, падіння зборів, у порівнянні із першим вікендом, з 12 по 15 жовтня 2017 року, було відчутнішим, аніж у «Сторожової застави» – на 56%.
При тому дещо скоротилася кількість екранів, на яких демонстрували стрічку «Баррі Сіл: Король контрабанди», – із 236 до 232.
В середньому збори з одного екрану впали із 46 тис. 535 грн. до 21 тис. 51 грн.
Середня кількість глядачів на екран впала з 569 до 254 глядачів. За цим показником «Сторожова застава» дещо перевищила американську стрічку.
Натомість, середня ціна квитка на фільм «Баррі Сіл: Король контрабанди» дещо зросла – з 82 грн. до 83 грн.
За підсумками одинадцяти днів кінопрокату цю стрічку за участі Тома Круза – головної зірки та ініціатора створення фільму – подивилися 240 тис. 749 глядачів. Збори фільму склали 19 млн. 632 тис. 679 грн.
Попри те, що «Сторожова застава» продемонструвала кращу стійкість у прокаті та навіть обійшла стрічку «Баррі Сіл: Король контрабанди» за середньою кількістю глядачів на один екран, у підсумку за одинадцять днів кінопрокату її подивилися на 60 тис. 632 глядачі менше.
Збори ж українського фільму виявилися меншими на 6 млн. 639 тис. 775 грн.
Середня ціна квитка на перегляд фільму «Баррі Сіл: Король контрабанди» склала майже 82 грн., на «Сторожову заставу» – 72 грн., тобто – на 10 грн. дешевше.
Дешевшу ціну квитка на перегляд «Сторожової застави», вочевидь, пов’язано із більшою кількістю ранкових сеансів, запланованих кінотеатрами для цього сімейного фільму.
Із комерційної точки зору український фільм все ж є менш привабливим, аніж «Баррі Сіл: Король контрабанди»
– навіть попри наявний до нього інтерес із боку української аудиторії.
Цей інтерес ретельно підживлюють промоційними акціями автори фільму, не зупиняючи їх після початку кінопрокату, а навпаки – вигадуючи нові форми, навернення уваги до фільму.
Те, що ми нині взагалі можемо порівнювати результати українського та американського фільмів і розглядати їх більш-менш на рівних, – це їх заслуга.
Сергій Васильєв