«Такі красиві люди» у Будинку кіно

Taki.krasyvi.lydi

21 квітня 2015 року у Будинку кіно відбувся показ стрічки «Такі красиві люди» за участі її автора – режисера і сценариста Дмитра Мойсеєва.

Перед початком показу голова НСКУ Сергій Тримбач коротко ознайомив глядачів із поточним станом справ у вітчизняній кінематографії. Він зазначив, що у світі нині існує непересічний інтерес до українського кіно. Нещодавно відбувся Тиждень українського кіно в Парижі, що мав успіх. Нині триває Перший північний український кінофестиваль у Швеції, а також фестиваль goEast у Вісбадені, у програмі якого – низка українських фільмів і фільмів про Україну. У травні два десятки сучасних і класичних українських стрічок будуть демонструвати на фестивалі у США. Туди їде і делегація від Спілки.

Продовження

Creative_Europe

Міністерство культури про програму «Креативна Європа»

Міністерство культури України планує завершити роботу, необхідну для підписання Угоди між Європейським Союзом і Україною щодо участі України у програмі «Креативна Європа» (Creative Europe), у 2015 році.

Про таке йдеться у листі заступника міністра культури з питань європейської інтеграції Андрія Вітренко, надісланому 15 квітня 2015 року у відповідь на інформаційний запит, який редакція сайту НСКУ спрямувала до Міністерства закордонних справ і який згодом було передано до Міністерства культури за належністю.

Продовження

Child_44

Без «Номера 44»

Якщо Україна не зробить крок до незалежності від Росії і у сфері кінопрокату, українці не зможуть подивитися не лише “Номер 44”.

15 квітня російська компанія “Централ Партнершип” (далі – “ЦПШ”) виступила зі спільною заявою з Міністерством культури РФ, у якій повідомила про скасування російського прокату трилеру Даніеля Еспінози “Номер 44”, що мав розпочатися наступного дня. Компанія наголосила, що бере на себе повну відповідальність за “усі комерційні наслідки такого рішення”, а влада тут ні до чого – просто підтримує, сказати б, її “громадянську позицію”.

Продовження

Child_44

Про заборону прокату «Номеру 44»

15 квітня 2015 року українська кінопрокатна компанія «Multi Media Distribution» повідомила, що трилер Даніеля Еспінози «Номер 44» не покажуть в українських кінотеатрах.

Скасування прокату стало наслідком рішення російської компанії «Централ Партнершип», яка є правовласником фільму «Номер 44» на території СНД і, зокрема, в Україні. Вона повідомила про те, що відкликає ліцензію на прокат стрічки в Україні. У зв’язку із цим «Multi Media Distribution» була вимушена зняти з прокату картину в усіх вітчизняних кінотеатрах.

Продовження

34_Istanbul_IFF

Скасовано конкурс 34-го МКФ у Стамбулі

13 квітня 2015 року 34-ий МКФ у Стамбулі скасував свої конкурсні програми та церемонію закриття після того як на знак протесту майже усі турецькі кіномитці окрім двох зняли свої фільми з участі у фестивалі.

Вони вчинили так, виступивши проти скасування МКФ у Стамбулі запланованого показу курдської документальної стрічки «Північ» («Bakur», реж. Джаян Демірель і Ертугрул Мавіоглу, 2015), яка оповідала про повсякденне життя трьох бойовиків Робітничої партії Курдистану на півночі Туреччини.

Продовження

Ukrainske_Kino

Про вітчизняні кінофестивалі – з фінансуванням і без…

10 квітня 2015 року директор Одеського МКФ Юлія Синькевич оприлюднила перелік заходів у галузі кінематографії, фінансово підтримати які заплановано з бюджету Державного агентства України з питань кіно. Таку інформацію Одеському МКФ було надано у відповідь на його офіційний запит.

«Перелік міжнародних та вітчизняних кінофестивалів, кіноринків тощо та проведення днів українського кіно за кордоном та в Україні на 2015 рік, підтримка яким надається Державним агентством України з питань кіно з бюджету за програмою “Здійснення концертно-мистецьких та культурологічних заходів у сфері кінематографії…”» було затверджено наказом Держкіно від 31 січня 2015 року №8 та погоджено першим заступником міністра культури Ігорем Ліховим.

Продовження

BUK.Logo_

Підсумки українського кінопрокату та кінопроцесу – 2014

Опитування Бюро української кіножурналістики «Підсумки українського кінопрокату та кінопроцесу – 2014» проводилося з метою виявлення та презентації корпоративної ціннісної шкали, якої дотримуються кіножурналісти, – саме та медіаспільнота, що професійно покликана практично формувати у суспільстві ставлення до кінематографії як такої.

Завданнями опитування були:
– визначення найкращих і найгірших стрічок 2014 року;
– оцінка стану українського кінопрокату та характеристика динаміки його розвитку;
– оцінка стану українського кінопроцесу;
– виявлення ставлення кіножурналістів до помітних, а часом суперечливих національних кінематографічних подій 2014 року.

Продовження

«Кіноманія» лишається ексклюзивним дистриб’ютором стрічок Warner Bros. в Україні

Warner_Bros

«Кіноманія» лишається ексклюзивним дистриб’ютором стрічок Warner Bros. в Україні. Про таке в коментарі сайту НСКУ 20 березня 2015 року повідомив представник компанії Warner Bros. Джек Хорнер.

На запитання, чи проводить Warner Bros. перемовини з іншими вітчизняними дистриб’юторськими компаніями щодо укладання ліцензійної угоди, Джек Хорнер не відповів.

Продовження

Українські фільми на DOCUDAYS UA-2015

Docudays_2015

Із 20 до 27 березня в Києві відбуватиметься XІI Міжнародний фестиваль документального кіно про права людини Docudays UA, на якому буде продемонстровано низку вітчизняних неігрових фільмів.

У конкурсних програмах буде показано 38 фільмів із 22 країн світу, зокрема, п’ять представників України.

Продовження

Krygliy_stil_Groshi_na_kino

Підсумки круглого столу «Де брати гроші на українське кіно?»

4 березня 2015 року у Будинку кіно відбувся круглий стіл «Де брати додаткові кошти для виробництва українських фільмів?», організований виданням «Телекритика», у якому взяли участь народні депутати Микола Княжицький та Ірина Подоляк, голова Державного агентства України з питань кіно Пилип Іллєнко, представники кіногалузі та аудіовізуальної сфери.

На початку слово взяв народний депутат, голова Комітету з питань культури і духовності Микола Княжицький. Він розповів про масштабні плани реформування галузі культури, які розробляє комітет, і польський досвід фінансування кінематографії, який планується взяти за взірець для української реформи кіно, а також ознайомив присутніх із законопроектом, що передбачає спрямування доходу від проведення державних лотерей на фінансування галузі культури, в тому числі кіно. За словами пана Княжицького, він розраховує, що кінематографу надійде до половини від 4 мільярдів гривень, які плановано отримувати від державних лотерей.

Продовження