В Україні створено Центр реформ в кіноіндустрії України

Prolog

1 березня 2014 року в київському кінотеатрі «Жовтень» відбулися установчі збори нової громадської організації «Центр реформ в кіноіндустрії України» за участі понад 70 кінематографістів з різних професійних цехів. Про це повідомляється на сторінці організації у Facebook.

Мета створення центру – ініціювання та проведення широкої реформи української кіноіндустрії. Він працюватиме у співпраці з Кабінетом міністрів України, вітчизняними та зарубіжними експертами, а також за підтримки українських та зарубіжних кіноорганізацій.

Уповноваженою особою, що представляє інтереси громадської організації, було обрано генерального директора Асоціації продюсерів України Дениса Маслікова.

Основними завданнями Центру є розробка стратегії реформування української кіноіндустрії, включно з реформою Держкіно; розробка стратегії подальшого розвитку кіноіндустрії до 2025 року, а також розробка нового проекту закону про кінематографію і суміжних законів.

На установчих зборах було вирішено створити робочі групи з підготовки кінореформи і пропозицій до нового проекту закону про кінематографію і суміжних законів. Кожна з них спеціалізуватиметься на окремих питаннях:

– оподаткування, у тому числі, на податкових і інвестиційних пільгах у кіноіндустрії;

– створенні кінофондів (державних і приватних ) для фінансування кінопроектів;

– реформуванні системи підготовки кінематографістів, у тому числі технічних фахівців;

-міжнародній копродукції, співробітництві, адаптації кіновиробництва та бухгалтерської системи до міжнародних стандартів;

-питаннях дотримання норм Кодексу законів про працю на кіновиробництві та соціального захисту кінематографістів, особливо пенсіонерів та їх соціального забезпечення, створення профспілок, а також з питань страхування кінопроектів;

– протекції українського кіно на вітчизняному кіно-і телеринку, квотуванні українського кіно, взаємодії з кінотеатрами і телеканалами;

– питаннях кодифікації кінопрофесій;

– захисті авторських і суміжних прав, а також адаптації законодавства до нових технологій розповсюдження контенту (легальні інтернет-сервіси, VOD).

«Телекритика», 3 березня 2014 року