Кінорежисер, волонтер та доброволець батальйону «Київська Русь» Крістіан Жерегі, який є громадянином Росії, просить президента України Петра Порошенка надати йому українське громадянство.
Про це 19 лютого 2015 року повідомила «Телекритика» із посиланням на сторінку Крістіана Жерегі у Facebook.
19 лютого 2015 року в рамках Арт-форуму «Пам’ятаю. Зима, що триває» відбудеться прем’єрний показ документального фільму Сергія Маслобойщикова «Український Аргумент», повідомляє Майстерклас.
60-хвилинна стрічка є колективним портретом пересічних творців Революції Гідності 2013-2014 та їх окремих опонентів. Люди самі розповідають про себе, про свою долю, про свої наміри, сподівання та прагнення.
З 14 по 16 лютого 2015 року видатний польский режисер Кшиштоф Зануссі перебуватиме у Києві.
Його візит приурочено до ретроспективи «Невідомий Зануссі», яку представляють Польський Інститут у Києві, Національна спілка кінематографістів України і «Київкінофільм».
31 січня 2015 року британська стрічка Чада Ґрасії «Російський дятел» отримала Гран-прі Журі («Grand Jury Prize») у номінації «Світове документальне кіно» на фестивалі Санденс, повідомляє офіційний сайт фестивалю.
У стрічці, знятій в Україні за участі українських митців, висвітлено розслідування причин Чорнобильської катастрофи, яке проводять київський художник і сценограф Федір Александрович спільно із оператором Артемом Рижиковим. Вони вбачають в аварії спеціально влаштовану акцію із замітання слідів, вчинену радянськими посадовцями, які прагнули уникнути відповідальності за невдалу розробку секретної зброї. Розслідування відбувається на тлі бурхливих подій Революції гідності.
28 січня 2015 року на 32-му ринку ко-продукції CineМart, що відбувся в рамках МКФ у Роттердамі, проект стрічки Мирослава Слабошпицького «Люксембург» отримав нагороду «ARTE International Prize» та грошовий приз у розмірі 7 000 євро від телеканалу ARTE.
На платформі CineMart Роттердамського МКФ режисери і продюсери мають нагоду представити свої проекти ко-продюсерам, інвесторам, фондам, дистриб’юторам, телеканалам тощо. Цього року організатори відібрали для участі у ринку ко-продукції 24 стрічки.
27 січня 2015 року на кінофестивалі в американському Санденсі режисер Мирослав Слабошпицький отримав від Санденського інституту та цифрового каналу новин AJ+ нагороду «Global Filmmaking Award» за проект своєї нової повнометражної стрічки «Люксембург», повідомляє Sundance Institute.
Нагорода «Global Filmmaking Award» покликана підтримати молодих незалежних кіномитців з усього світу. Кожен режисер-переможець отримує грошовий приз у розмірі $10 000, право участі у творчій лабораторії Санденського інституту та підтримку проекту в рамках його Програми художніх фільмів, а також бере участь у творчих зустрічах із представниками кіноіндустрії, організованих під час кінофестивалю у Санденсі.
С 22 по 25 января, в 6-й уик-энд проката, украинскую анимационную ленту “Бабай” Марины Медведь посмотрели 252 зрителя.
Сборы составили 6 605 гривен. По сравнению с 5-м уик-эндом они сократились на 59%, что, как ни странно, оказалось наименее ощутимым падением за кинотеатральную историю картины (до этого ее сборы каждую следующую неделю обваливались на 60% и больше).
На американському кінофестивалі Санденс у конкурсній програмі «Світове документальне кіно» відбулася прем’єра британської документальної стрічки Чеда Грасії «Російський дятел», знятої в Україні на вітчизняному матеріалі й за безпосередньої участі українських митців.
У стрічці висвітлено розслідування причин Чорнобильської катастрофи, яке провадить київський художник Федір Александрович спільно із оператором Артемом Рижиковим. Вони вбачають в аварії спеціально влаштовану акцію із замітання слідів, вчинену високими радянськими посадовцями, які прагнули уникнути відповідальності за невдалу розробку секретної зброї – Дуги, що була розташована неподалік від атомної електростанції.
С 15 по 18 января, в 5-й уик-энд проката, украинскую анимационную ленту “Бабай” Марины Медведь посмотрели 644 зрителя.
Сборы составили 16 тыс. гривен. По сравнению с 4-м уик-эндом сборы упали на 70%, что является наиболее ощутимым падением за кинотеатральную историю картины.