20 березня 2015 року об 11.00 відбудуться установчі збори громадського об’єднання із робочою назвою «Товариство сприяння кінотеатру українського фільму “Ліра”».
Місце проведення – зала Кінотеатру українського фільму «Ліра» (вул. Велика Житомирська, 40, Львівська площа).
17 березня 2015 року у Харкові вийшло друком наукове видання «Олександр Довженко: Маловідомі сторінки» (Харків: «Дім Реклами», 260 с.), упорядковане кінознавцем Володимиром Миславським.
Основну частину текстів збірника до 120-річчя Олександра Довженка (2 розділ «Довженко – перший поет кіно») склали маловідомі широкому загалу публікації про кінотворчість Олександра Довженка 1920-х років, зокрема статті та рецензії на його німі фільми.
В програмі третього Міжнародного Фестивалю Жіночого Документального кіно «ДОК 8 МАРТА», що триває в мережі Інтернет від 8 до 21 березня, демонструють українські неігрові стрічки.
Фестивальну програму, укладену зі стрічок кінодокументалісток Росії та України, можна подитився on-line у відкритому доступі на Інтернет-сторінці фестивалю.
Від 19 лютого 2015 року триває малий російський кінопрокат стрічки Мирослава Слабошпицького «Плем’я».
За даними видання «Кинобизнес», за перші чотири дні прокату, з 19 по 22 лютого, стрічку подивилися 753 глядачі. Вийшовши лише на трьох копіях, вона зібрала у російському кінопрокаті 2915 доларів (180 755 рублів). Це дозволило «Племені» посісти 25-е місце за касовими зборами серед стрічок, демонстрованих минулого уїк-енду в Росії.
11 березня 2015 року в Києві відбулася європейська прем’єра та стартував кінопрокат документальної стрічки «Заміж за іноземця», виконаної у ко-продукції США, України, Індонезії та Австралії.
У дебютній роботі американського режисера Джонатона Нардуччі йдеться про діяльність міжнародних шлюбних агенцій. Герої фільму готові на все, щоб знайти свою «половинку». Це прості українки та американці, яким із різних причин не вдалося побудувати стосунки у себе на батьківщині. Чи допоможуть їм сайти знайомств і послуги міжнародних шлюбних агентств? У фільмі показано відносини героїв та героїнь з моменту перших побачень до одягання обручок. Та навіть весілля не гарантує кінець їхніх випробувань.
Україно-турецька драматична комедія «Люби мене» Марини Ер Горбач і Мехмета Багадира Ера за перший уїк-енд прокату зібрала понад 120 тис. гривень, повідомило Державне агентство України з питань кіно.
Стрічка вийшла в український прокат 26 лютого 2015 року на 54 копіях. Протягом двох тижнів (в окремих випадках – трьох) фільм демонструватимуть у 24 містах України, зокрема Києві, Харкові, Одесі, Дніпропетровську та Львові. Прокат здійснюється на носіях DCP, DVD і HD.
3 березня 2015 року Російська академія кінематографічних мистецтв оголосила номінантів Національної премії «Ніка» за 2014 рік, повідомляє офіційний сайт Академії.
У категорії «Кращий фільм країн СНД і Балтії» було номіновано українську стрічку «Плем’я» Мирослава Слабошпицького.
Наприкінці 2014 року за ініціативи члена НСКУ Олександра Гвоздика у Сумах було поновлено діяльність кіноклубу «Кадр», що був дуже популярним у середині 1980-х років.
Тоді Олександр Гвоздик, працюючи в обласному управлінні кінофікації заступником директора кінопрокату, домігся, щоб у кінотеатрі «Космос» раз на тиждень демонстрували і обговорювали авторське кіно – стрічки, що централізовано надходили до Сумської області або були спеціально замовлені для показів у Москві.
1 березня 2015 року в мережі Інтернет з’явилася піратська копія російської стрічки «Духless 2» Романа Пригунова, що мала вийти у прокат 5 березня. Уже за перші декілька годин, за підрахунками продюсерів, її було поширено серед півмільйона користувачів.
5 березня видання «Вєдомості» повідомило, що один із продюсерів стрічки Федір Бондарчук винуватить у піратстві «Духless 2» Державне агентство України з питань кіно, якому фільм було подано на експертну оцінку для отримання прокатного посвідчення.
4 березня 2015 року на засіданні парламентського Комітету з питань культури і духовності було презентовано проект Концепції реформування культурної сфери. Згодом документ було опубліковано Eспресо.tv.
Подаємо фрагменти Концепції, присвячені реформам кінематографії та аудіовізуальної сфери.